17 Ocak 2014 Cuma

Tahmin (yatırım tavsiyesi değil ) Hisse senetlerinde bir ara yükseliş dalgası olası alabilir mi?

Bu günlerde uzun süredir yazdığım yazılar doğrultusunda gelişen piyasalar olduğunu görmek benim tahminlerim için belki gurur verici ben yaklaşık 2 yıl önce girdiğim bir bakışa girdim ve hisse senetlerinde bir ara yükseliş dalgası beklemeye başladım.
 Açıklamaya çalışayım uzun vadeli beklentim doların yükselişi yönünde ancak dolar kademeli yükseliyor ve 1.80 ve 2.15 arası bu yükseliş kademesi tamamlandı. Bu notkalarda volatilite artacaktır ancak sonrasında stabilize olacaktır yaklaşık 1 yıl  gibi bir sürede ikinci bir kademe artışı olabilir sonra 3.  4. kademeler mümkün ancak 1 yıl gibi bir süre bu civarlarda bir dolar olacak kısmen kazandırsa bile fırsat maaliyeti zarara neden olabilir. Bir sonraki kademe FED'in
Hisse senetlerinde ise kademeli bir alış bir uygun görünüyor. Örnek ISC (işbankası) 2006 zirvesine çok yakın seviyede (2006 zirvesi 4.70 ) ( bu gün kapanış 4,64  )
Siyasal riskin azaldığı kanısındayım. 17 Aralık yolsuzluk soruşturmasının etkisi ve karşılığında yapılan hamlelerle siyasette ara yükselişe izin verecek bir sakinlik olacağını düşünüyorum.

Hisse senetlerinde bir ara yükseliş fırsatı açısından takip etmekte fayda var .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder