7 Ocak 2016 Perşembe

BU GÜNLERDE BU BLOG OKUYUCULARI EKONOMİK ÇALKANTILARA HAZIRLANMIŞ OLMALIYDI. FARKLI BİR ÖNGÜRÜ DE BULUNMAMIŞTIM.

Bir süredir fırsat bulup yazamadım. Ama temel düşüncemde değişiklik olmadığı zaman yazmayı mutlak gereklilik olarak hissetmiyorum. Son yazılarımın özeti evet mali endeks 90 binden tepki verdi  ama yükseliş kalıcı olmayabilir. Dolar da yükselme olasılığı ver şeklindeydi. 2016 ile başlayan hisse senetlerinde başta olmak üzere TL varlıklarında düşüş ve dövizde artış beklentilerimle uyumlu idi. Bir blogg yazarı olarak bir kaç hafta önceden yazdığım yazıların oluşturduğu pozisyon önerisinin bu günler için çok uygun olduğunu görmek içimi rahatlatıyor. Ekonomist sıfatım var (iktisat fakültesi diplomam var ) ama esas mesleğim doktorluk. Doktorluğun temel felsefesi Hipporkat yenimindeki "Önce zarar verme" felsefesidir. Ki bu da doğal olarak benim tüm hayatıma yansıyor. Bu bloğu yazarken de (az sayıdaki) okuyucunun zarar etmemesi temel felsefedir. Kar ettirmek daha sonraki amaçtır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder