22 Ekim 2011 Cumartesi

23 Ekim'e bir kala

Son iki gündür özellikle cumadan önce yazmayı istedim. Ancak iş yoğunluğu bloguma vakit ayıramadım. Bu blogta bir amacım "dedim " demek yerini bir kanıt gösterip "yazmıştım okuyabilirsin demek".
Aşağıda yazdıklarım perşembe günü yazmak istediklerimdir. Bu kez demiştim demek durumunda kaldım. Buda ders olsun bir on dakika bulup yazmalıyım yazacaklarımı
Cuma günü hisse senedi alış günü idi. Endeksi götürecek hisseler GARAN gibi banka hisseleri. Burdan olumlu bir haber tatmin edici bir söz çıkma olasılığı yüksek. Sadece 26 Ekim'de bir toplantı daha var bu kafa karıştırıcı. Sonuçta piyasaların dudağına bal çalınacağı kesin. Bunun hafta sonu olmasını beklerken 26 Ekim çarşamba işleri karıştırdı. Bal çarşambaya kaldı da pazar bir sarsıcı anlaşmazlık çıkar mı? Yada tersi olur mu? Benim düşüncem sonuçta perşembe ve cuma düşüşlerden almak hafta içi yükselişleri satış fırsatı olarak kullanmak.  !,86'dan dolar da bir miktar kar satışı önermiştim 1,81-1,82'den yerine konulabilir. Ana doğrultunun değiştiğini düşünmüyorum mevcut anlayış krize çözüm olmayacak. Sadece piyasalara geçicı bir ferahlık verecek.  Bu da yeni bir iniş cıkış dalgası oluşturacak.
Ana pozisyonu korumakla birlikte bu dalgadan faydalanmakta yarar var. Hala çok geç değil. Belki biraz daha iyi bir alım fırsatı oluşabilir.
Bu yükseliş dalgasına binip uygun bir yerde inmek gerek.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder